• Fri fragt over 599,- Fragt fra 40,-
  • Hurtig levering 2-3 hverdage
  • 14 dages fortrydelsesret

Handelsbetingelser

VILKÅR OG BETINGELSER

Generelle oplysninger
Nör Denmark
CVR:38419293
Kantatevej 43
8940 Randers SV
noerstyles2@gmail.com
Telefon:+4522859293

Betaling
Nör Denmark modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Maestro,
Maestro DK, Mastercard, Anyday og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:

  1. Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
  2. pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.


Vi tager ikke kortgebyrer.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper.

Nör Denmark bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Nör Denmark leverer ordre 5 dage om ugen - mandag til fredag og normalt tager det blot 2-3 dage før du modtager din ordre.

Fragt priser
40 kr med Dao til pakkeshop
45 kr med GLS til pakkeshop

Nör Denmark levere til Danmark, med undtagelse af Færøerne og Grønland.
Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af GLS målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage.

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet,
pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden
for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid
sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan
tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Nör Denmark
Kantatevej 43
8940 Randers SV

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt
flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du
modtager den sidste vare.

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber
fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit
køb. Du kan sende en mail til noerstyles2@gmail.com eller benytte standardfortrydelsesformularen,
som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan også købe en returseddel via Shipmondos returportal, som du finder nederst på forsiden.
Retursedlen koster 49 kr.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur,
selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen
tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en
skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er
nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du
kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder,
at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens
handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du
må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det
beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog
ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den
billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har
modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi
har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os
dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
Nör Denmark
Kantatevej 43
8940 Randers SV

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående
adresse.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Helle Schouboe på mail noerstyles2@gmail.com.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:


Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

 

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.


Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online
klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til
dig.

Personoplysningerne registreres hos Nör Denmark og opbevares i fem
år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data.
Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til
egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en
tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.noer-denmark.dk er Nör Denmark.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi
pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke
længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte
os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os
på: hheco43@gmail.com.

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortrydelsesformular (ret til og gem som PDF)

 

 


Persondatapolitik hos Nör Denmark

Generel information

Dine informationer bliver behandlet forsvarligt og med respekt for dig og dit privatliv hos Nör Denmark.

Ifølge Loven Persondataloven, Direktiv 95/46/EC (Databeskyttelsesdirektivet) og Forordning 2016/679 (EU-Databeskyttelsesforordningen) har du ret til at blive informeret om, hvilke personoplysninger Økobambustøj CVR-nr. 38419293 indsamler og behandler.

Personoplysninger er enhver form for information om en identificerbar fysisk person.
Det vil sige, at det er alle former for oplysninger, der direkte eller indirekte kan knytte sig til en person. Det kan f.eks. være navn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse eller IP-adresser.

Når vi indsamler personoplysninger om dig, sikrer vi altid, at dette sker på en klar og tydelig måde, så du er bekendt med, hvilke former for oplysninger, der indsamles og hvorfor oplysningerne indsamles.

Oplysningerne behandles fortroligt og videregives kun til offentlige myndigheder, hvor dette er lovbestemt.

For at sikre at dine persondata behandles i overensstemmelse med lovgivningen er Økobambustøj dataansvarlige, der indsamler dine data.

Hvis du har spørgsmål angående disse vilkår eller tilsvarende, er du altid velkommen til at kontakte os:

Økobambustøj
CVR-nr. 38419293
Kantatevej 43
8940 Randers SV

Tel: 22859293
E-mail: noerstyles2@gmail.com



Samtykke

Når du køber varer eller serviceydelser (både i fysiske og online butik) hos os, giver du samtykke til, at dine personlige oplysninger indsamles, og du accepterer derved disse vilkår. Dine personlige oplysninger kan omfatte:
Navn, adresse, e-mail, telefonnummer og evt. alternativ leveringsadresse.

Du har til enhver tid mulighed for at trække dit samtykke tilbage ved at rette henvendelse til os pr. post til adressen Kantatevej 43, 8940 Randers SV eller pr. e-mail noerstyles2@gmail.com

Såfremt du vælger at tilbagetage dit samtykke, skal du være opmærksom på, at det muligvis kan medføre indskrænkninger i de services vi kan tilbyde, herunder fremsendelse af nyhedsbreve.

Du skal endvidere være opmærksom på, at vi i nogle tilfælde vil være berettiget til at fortsætte behandlingen af dine oplysninger, selvom du trækker dit samtykke tilbage, og den behandling, som baseres på samtykket, udløber. Hovedsageligt behandler vi dine oplysninger for at opfylde en aftale, som du er en part i, og for at overholde gældende lovgivning, herunder bogføringsloven og hvidvaskningsloven.


Hvornår indsamler vi personoplysninger

Vi registrerer og gemmer de oplysninger, du giver til os, når du indgår en aftale eller handel med os, hvad enten dette sker i fysisk eller online. Vi registrerer hermed dine oplysninger i forbindelse med det ene formål at levere en vare og for at overholde gældende lovgivning.

Vi indsamler derfor personoplysninger på følgende måde:

• Når du køber varer (både fysisk og online).
• Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
• Når du interagerer med os, for eksempel når du fremsender e-mails.
• Når du deltager i konkurrencer.


Formål med indsamling

Vi bruger de oplysninger, vi indsamler til at drive vores forretning, levere og udvikle kvaliteten i vores produkter og gøre din oplevelse bedre, når du handler eller interagerer med os.

Vi bruger de oplysninger, vi indsamler til følgende:

• Behandling af dit køb og levering af dine varer.
• Servicering og rådgivning af dig.
• Fremsendelse af nyhedsbreve.
• Orientering af konkurrence.
• Markedsføring.
• Opfyldelse af lovkrav.


Opbevaring af persondata

Når du køber varer eller serviceydelser hos os, vil vi som udgangspunkt opbevare dine personoplysninger i 5 år + løbende år i henhold til reglerne i bogføringsloven. Oplysningerne kan dog i nogle tilfælde opbevares længere, hvis det er nødvendigt for at overholde juridiske forpligtelser eller for at håndhæve vores aftaler.

Øvrige oplysninger, der indsamles og behandles, vil ligeledes blive opbevaret i 5 år, medmindre der består en salgs- eller servicemæssig relation mellem dig og os, der i din interesse gør det nødvendigt at opbevare personoplysningerne længere. Herudover vil de også blive opbevaret i en længere periode, såfremt det er nødvendigt for at overholde juridiske forpligtelser eller håndhæve vores aftaler.



Persondata til tredjeparter

Vi sælger, offentliggør eller viderebringer ikke dine personoplysninger til en tredjepart uden dit samtykke, medmindre det er nødvendigt for at fuldføre en aftale eller transaktion og nødvendigt for at sikre overholdelse af gældende dansk lovgivning.

For at kunne opfylde en aftale, vil det dog være nødvendigt at viderebringe dine oplysninger til vores samarbejdspartnere for at kunne levere vores varer eller tjenesteydelser til dig. Som dataansvarlig, er det vores ansvar at sikre, at dine personoplysninger ikke bliver misbrugt, og vi stiller derfor høje krav til vores samarbejdspartnere, for at sikre os mod misbrug af oplysningerne.


Automatiske afgørelser

Der vil som udgangspunkt ikke blive truffet automatiske afgørelser, når du handler med os.


Dine rettigheder

Som kunde hos os kan du ved forespørgsel til noerstyles2@gmail.com få indsigt i, hvilke oplysninger vi har behandlet om dig, hvor de stammer fra, og hvad vi anvender dem til. Du kan også få oplyst, hvor længe vi opbevarer dine data, og hvem, der modtager data om dig. Adgangen kan dog være begrænset af hensyn til andre personers privatlivsbeskyttelse og forretningshemmeligheder.

Hvis oplysningerne er forkerte, ufuldstændige eller irrelevante, har du ret til at få oplysningerne rettet eller slettet.


Klage

Du har mulighed for at klage over Økobambustøj behandling af dine oplysninger.
Klage skal indgives til:
Datatilsynet: Borgergade 28, 5 - 1300 København K